Försöka?!?

Det är något jag verkligen måste bli bättre på.
Försöka prioritera det jag mår bra av, som att måla.
Högen med tavlor växer här hemma.
Nu har jag inte alls mått bra sista tiden så all tid har gått till att sova och till min son såklart.
Har pysslat lite med en beställningstavla som blev klar för en vecka sen eller så.
Tycker det är så kul att måla till nån, blir så mycket roligare när jag vet att den kommer användas.
Är så sjukt dålig på att sälja mina tavlor.
Hur sätter man ett pris på det man gör??
Har iallafall kollat över alla tavlor som bara står här hemma.
Det är väl en början tror jag iallafall.
Nu ska jag snart kila iväg till förskolan och hämta lillkillen.
Gillar inte att må dåligt och inte kunna göra eller va som jag alltid är.
Men jag hoppas att det vänder nu och att magen blir som den ska.
Har sovit hela dagen fram tills nu och då kan det inte bli annat än bättre?!??
Tipsa gärna andra om det är någon som behöver en tavla.
Finns som sagt många här hemma.
Ska försöka lägga ut alla som finns klarar här en efter en när dte finns tid men så länge får den här stora tavlan duga.

ha det gott.
.hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0